family

family

BACK TO OLD PLACE

Bila dah ramai staff maka....berpindah lah balik aku ke tempat duduk lama aku ....dari bulan April  hinggalah December tahun lepas aku memerap di warehouse jer......maka nak kena berkemas balik lah aku...meja ni kejap je kemasnya...bersepahnya pun kejap gak...abih tu camana...aku tengok pompuan nye meja cantik je susun atur tu....


Oleh kerana keserabaian meja ni maka....effect tak bercolour lah kan...nampak lah cam meja orang zaman 50-an......

1 comment:

Diana-k said...

abg zaidi...nanti beli kosmo kay 14hb...ader citer pasal potluck ari tuh....
:)

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih