family

family

AKU SUKA GAMBAR NI

Gambar ni di ambil oleh seorang brader...yang nama nya bro BOJENG..photographer masa Potluck Redmummy tu ari....nampak cam natural jer ....ikut pandangan aku lah kan...hehehehe..terima kasih bro..wa amik dari blog lu nih......

Memang garang lah muka dua beranak ni..............

3 comments:

Dakjaat™ said...

very clean and clear.. gambar2 macam ni memang memuaskan hati ... =)

pearlEJ said...

suka tengok gambar farhaneez tuu...

Zaidi Zainal said...

Dakjaat....camera best tu pasal cantik gambar

EJ....Farhana tu EJ adik dia Farheneez....hehehehe

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih