family

family

ADA YANG SUKARELA NAK URUT

Sambung cerita sakit tengkuk tak leh toleh2 ni kan....maka balik lah awal kerumah...hemh tak awal mana pun pukul 4.30 petang sampai rumah......dan seperti biasa tak leh rehat2 pun habis aku dipanjat oleh dua anak dara aku ni...seronok bebeno tengok aku balik awal.....Farhana dengan sukarela..menawarkan diri..."nak kakak ugut..ke..kakak pandai ugut..."  hehehe ...aku kata.."ok lah"....hem alahai kenit sangat tangan tu ...


2 comments:

oRanGeLiLY said...

soheh tangan cenonet tak rasa ape. hehehehe

pearlEJ said...

hihihih cute jerkk tengok perangai farhana nih... :D

bang, semalam ej tengok drama ROZZANA kat tv3, pastu ada nampak TUKUL juga terlibat ekk?? ej nmpk logo tukul tersenarai kat penghargaan tu... kelassss... :D

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih