family

family

TIBA-TIBA RAJIN

Hari ni balik dari opis awal.....sampai je rumah..tiba-tiba darah panglima itam mana tah merasuk suruh aku basuh kereta.....hehehehe...bukan apa musim ujan ni tak da mood nak pi basuh kedai ...maka aku basuh sendiri je....kereta kecik comel aku tu warna itam ...ujan kalu...jadik kelabu asap


Ni lah dia Panglima hitam tuh....dgn menggunakan ilmu langkah cuci kereta


Yessszaaaa bersilau-silau.....

3 comments:

oRanGeLiLY said...

perghhh..bang2..saye punye kete sekalik . kasik kilat2 yeh. bulih ka???

POT said...

Saya pun pakai kenari....warna gold..hehehe..tapi membasuh nyer 1 bulan 1 kali..hahahaha

pearlEJ said...

wakakakakkaa... mood panglima hitam katanya... adoihhlaa... :D

kereta ej dah 4 bulan tak bercuci tu haaa... bilaa laa mood rajin nak hantaq kedai cuci pun tak tau...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih