family

family

MALAM RAYA AIDIL ADHA

Malam raya haji....lepak rumah je...besok lepas solat raya haji baru nak gerak ke NILAI umah mentua....aku layan CSI....malam2 minggu ni kan sekali 3 CSI ada kat AXN kan...lama gila tak nonton itu cerita..

Tak kelip mata .......


Puas bersandar gerak ke depan pulak.....


Dua benda satu masa tv and internet....

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih