family

family

CEPATNYA MASA BERLALU

Tah napa minggu ni rasa cepatnya masa berlalu....semalam (Selasa) aku tidor pukul 5 pagi...dok discussion dengan Hero Malaya dirumahnya...adalah benda2 yang di bincang kan..besoknya tidor dalam 2 jam je aku berborak jap dengan ayah aku...dia nak balik semula ke Muar bersama-sama pakcik aku...

Aku ke Taman Gombak Ria selepas tu....ada cadangan utk TUKUL outlet seterusnya di sana.....kedai baru...dan nampak menarik juga lah area tu.....InsyaAllah ada rezeki...ada lah tu



5 comments:

Wangi74 said...

Businessman kan..tulah kehidupannya..busy kan..Good on you tokey:)

ArELeEz said...

'hero malaya'??? rosyam nor ke? ;)

oRanGeLiLY said...

wahhh..banyaknye outlet tuh kak

oRanGeLiLY said...

ehh..akak plak. silap daaa...
tertaip akak sbb tgh borak ngan sorg akak ni

Zaidi Zainal said...

Cik Puan.....tu lah di kala umur mcm ni rasa tak larat jer

Aeleez....dia lah tu sapa lagi hero malaya

orangelily........adooi dipanggil nya akak.....hehehehe

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih