family

family

TIDO LAGI.....


Dua anak dara aku ni tak berapa sihat......lepas jer makan ubat....mata diorang ngantuk ...terus jer tertido.....macam2 gaya.......syok tengok budak2 ni tido rasa nak ku peluk2 je diorang ni...



Hujung minggu ni tak kemana-mana aku.....cuma berehat di rumah.....semalamnya aku baru balik dari Muar...Tak jadi nak ke Sungkai...badan letih la....Dalam pukul 2.00 petang, aku berjumpa Erman...adalah hal2 design yang belum settle ...pi settle kan dulu...sebab hari Rabu depan ni, company aku ada buat product presentation di PUNB....principal kita akan juga datang dari Indonesia...

2 comments:

kaklia said...

musim budak2 demam ek...anak buah belah hb pun demam gak...sian tgk...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

chaiyokk for ur design & product presentation! ;)

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih