family

family

KENDURI DIRUMAH AYAH AKU

Sabtu..malam tadi aku baru sampai dari JB...hari ni aku menjelajah lagi Hiway Seremban...menuju ke rumah ayah aku di Tangkak, Muar...Adik ipar aku buat kenduri doa selamat....buat Allahyarhamah ibundanya....tapi...saja buat di rumah ayah aku.....

Letih2 aku ni pun sempat lah mem 'posing' dalam kereta......

Ngantuk giler mata aku so aku lakukan aktiviti lepak jap kat R & R Ayer Keroh

Ada lagi gambo...tapi internet connection rumah ayah aku ni lemah lembut jer...so nanti sambung bila balik KL.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih