family

family

GAMBAR PASSPORT FARHANA

Hehehehe cuba tengok macamana bila Farhana posing untuk gambar passport........


Hehehehe sebenarnya kata Puan Farida....4 kali posing and this one is the best.....


5 comments:

lily lotus said...

ahaiii..comel sgt..so cute!

kaklia said...

ni mesti dah ada plan nak gi oversea ni....mak kejelesan....:)

oRanGeLiLY said...

cute nye...
org ader nama bunyik2 farhan ni musti kiut kan??? ehehehhehehehehheh..jgn mare yeee

Wangi74 said...

Tu dia senyum meleret orang kata:)

azila said...

senyum simpul beb! *sigh*
nk pegi oversea ke bro???nk ikottttt!!

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih