family

family

APA STYLE TU....

Kalau aku potong rambut aku ni....potong camana agaknya yang bagus nih...bila dah panjang nih...peh sayang gila nak potong la.....tapiiiii...kadang-kadang tu lemas juga le....



7 comments:

Zue said...

Suka posing memacam style gak ekkk En Zek nih..hehehehe...

oRanGeLiLY said...

kasik potongggggggg..hehe

lily lotus said...

kasi maintain gitu pun ok gak..just trim sesket kasi kemas :D

cHaDacHaDa said...

wahhh!

udah lebih kurang rambut saya bangg...

klu saya rimas,saya sanggulkan.

cuba abg try.

*larikkkkk!!!

ArELeEz said...

potong cam style anuar zain la! xpon cam noh-hujan. ;)

kaklia said...

botak je lah...lagi sonang...:)

Zaidi Zainal said...

heheheh potong mcm anuar zain.....buat sanggul...and lastly bg botak jer....nanti cuba bayangkan...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih