family

family

YANG TAK SEMPAT DI "UPDATE" SEMALAM

  • SUASANA BARU OFIS - Kita baru buat preparation ofis utk dua tiga staff yang akan join TUKUL dalam masa terdekat nih...so buat lah workstation utk..diorang.

  • TETAMU DARI JAKARTA - Supplier aku hantar marketing executive dia ke ofis aku....RIANA nama dia, cantik orangnya....berseri-seri kejap ofis aku.....

Ha tu la dia Riana...yang pakai tudung tu ..Puan Shireen..HR Director TUKUL...tengok lah Marketing Exec aku tu mcm terpegun jer memandang...

  • Hehehe dalam satu masa ada dua meeting...yang kat belakang sana tu meeting ngan Interior Designer nak finalized design TUKUL outlet...yang dekat ni sales team aku pulak meeting ngan Principal aku dari Jakarta...
So masa ni macam meriah jer opis aku ni...............

1 comment:

Anonymous said...

insyaAllah bila bisnes lagi besar nnti sure meriah selalu ;)

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih