family

family

TAK SEMPAT NAK UPDATE CAMERA TINGGAL LAK KAT OFIS

Aku patut byk nak update blog ni....tinggal la pulak camera kat ofis...waaahhaaahaaaaa...........

Antara berita terbaharu....
  • Staff baru aku dah masuk
  • Ofis ada ubah sikit susunan utk bakal2 staff akan datang
  • Supplier aku datang dari Indonesis...bersama marketing staffnya..cewek lagi..hehehehe
  • Opis aku dah ada cleaner...hehehehe wangi dah opis....
  • Cousin aku datang dari Penang....ajak aku lepak...hemhhhhh lum confirm lagi tu...kalau ada aku akan update....

3 comments:

Masviona said...

bestnya keje sndrik...leh jadi boss
ada opis sndrik n ada staff sendrik...bagus²....moga maju selalu...sy sokong bisnes anak melayu

Anonymous said...

masviona-tima kaseh kerana memberi sokongan...

Adam said...

hari tu aku ajak lepak .. tak nak .. hak tuihhhh!! ...

majok la camni .. huhuhu! ;p

mownink bro .. .ehehehe! ;p

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih