family

family

SELEPAS 2 HARI YANG BUAT AKU HANGIN......

Ambik masa dua hari gak aku teringatkan hal staff aku.....tapi yg lepas tu biar la lepas...balik rumah melayan la semula famili aku yang kecoh...ja ni...sebenarnya yg kecoh sorang tu jer..si Farhana...berhenti jap kepochi nya bila dia tido je kalau tak...macam bertih jagung mulut di pok pek pok pek...

Cuma semalam aku nak ketawa...menengok budak ni kununnya tengah sidai pakaian yg lepas di basuh habis segala alas meja, towel dapur di mainnya ....harap2 sampai besor ler rajin yek....


3 comments:

cHaDacHaDa said...

oiiii rambut farhana ni ler rambut idaman saya!

bang,tlg bawak dia masuk macam2 aznil/tom tom bak.

harussssssssss havoc!!

Zaidi Zainal said...

cdachada original tu rambutnya....curly2 gitu

Wangi74 said...

Dulu i kecik suka cakap sorang2..macam berlakon gitu..hehehe.Budak2 pompuan cam tu kan ;).Nanti nak jumpa di anak nak cubit pipi dia lah:)

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih