family

family

PEMANDANGAN MENARIK DI JASIN MELAKA

Raya ke 3, aku di Jasin kerumah nenek pada Cik Puan Farida belah ayahnya......kawasan kampung betul cantik pemandangan belakang rumah tu ada sawah bendang......pastu adalak nenek aku tanam pokok puding...pokok puding ka...ye lah kot makin cantik lah suasana tu...

Sejuk je mata memandangkan, heheheh kat Melawati pun masih ada suasana hijau camni

Sambil2 tu snap la gambo dua perempuan kecik ni yang pantang aku angkat camera terus jer posing anak aku Farhana dan sepupunya Melissa


Farhaneez pun dah pandai...berposing.......

4 comments:

oRanGeLiLY said...

beshnye..sejuk mate memandang

Wangi74 said...

Macam nampak sejuk erk

Zaidi Zainal said...

Cik Puan & Orangelily

dalam gambor nampak sejuk tu tapi panas hehehe

cHaDacHaDa said...

geram tgk rambut anak abang tu.

curly!!!!!!!!!!!!!!

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih