family

family

MOTORSIKAL KLASIK

Aku kerumah adik aku di Kelang.....saja menjenguk dia...husband adik aku ke US ...ada kerja ...adik ipar aku Kasim..dia pilot bekerja dengan DCA....bawak kapalterbang kesana...utk service katanya...

Aku pernah cerita pada entry lepas adik ipar aku ni minat dengan motorsikal klasik...aku nampak tercongok sebiji kat tengah rumah dia....kata adik aku motor ni buatan tahun 1930-an....peh lama tu kan.....


Cantikkan motor ni

Tapi motor ni tak leh bawak awek..tempat duduk dia satu aje..

Heheh...horn dia pakai mamak roti nya horn....

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih