family

family

CUACA PANASSSS

Dah beberapa hari kat KL ni cuaca panas betul....walaupun kat utara sana ada banjir melanda...satu hari aku pulak kat luar ofis lagi lah rasa lain macam jer...

Malam....sampai rumah lepas dinner....lepas mandi....aku melepak di luar rumah ambil angin malam ...jarang aku lepak malam kat luar ni...tapi pasal cuaca panas sambil tunggu Farhan balik dari mengaji......best gak ada angin sepoi-sepoi bahasa ....


Maka bergambar lah kita dalam kegelapan malam hehehehehe..............................




2 comments:

Wangi74 said...

Si Ida potong rambut erk

Zaidi Zainal said...

tak potong mem....diikat rambut tu je

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih