family

family

BUSY DI LUAR OFIS...HARI MELAWAT CUSTOMER

Disebab kan hal2 yang kurang enak berlaku minggu lepas....aku terpaksa mengambil langkah drastik dgn melawat customer aku...hari banyak masa aku di Bangi, Kajang Dan Cheras.....

Salah satu customer aku Encik Iqbal.....kedai dia cantek kemas

Kedai letaknya di Bangi Seksyen 7....nama kedai dia HOMEPOWER DIY sudi2 lah datang kesini kalau memerlukan barang hardaware dan keperluan rumah...harga dan layanan yang menarik dari ENCIK IQBAL


TUKUL KAJANG PERDANA.....Person In-charge Encik Shariza....pun sila lah kedai ni pada sesiapa yang tinggal berdekatan tu yek...........

2 comments:

oRanGeLiLY said...

laaa.abg zaidi..kite dok seksyen 7 tuh ha..awat tak roger2 nak mai bangi. bulih makan2 abg belanja kitowang. hahahahahah

Dakjaat™ said...

heks! salam ..

kat sarawak lom ade ek?

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih