family

family

SAKIT BELAKANG

Disebab kan faktor umur ni....hahahaha aku macam ada sakit pulak kat belakang ni...nak kata aku salah tido aku ni tak berapa tido lah sangat.....badan masok hangin lah ni.....aduihhhhh...so aku balik awal dari opis....pukul 4.00 ptg dah kemas2 balik.

3 comments:

oRanGeLiLY said...

badan masuk hangin, keluarkan laaaaaa....heheheheh..cemane ek???

Zaidi Zainal said...

orangelily - pakai jarum peniti buat lubang hehehehe adoi sakit tu

kaklia said...

gi urut zek....akak lepas buat urut kaki ari tu sedap skit badan nih. dah jarang kaki kena krem...

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih