family

family

MACAM MUKA ORANG FRUST JER NI.

Aku kalau tak shave muka ni, mcm ni lah jadinya macam Kassim Selamat tengah frust tu...


Nampak garang abis muka aku bila tak shave nih.....chet.....

2 comments:

oRanGeLiLY said...

wahahhahaha..mcm setahun xjumpe anak bini la abg tukul..hehe. jgn marah bulan posa ni

cHaDacHaDa said...

waduuuhhhh!!
cam rockstar.

ok sket tu bang.
tapi kasik trim sket baru gaya awie!!

esok2 ada ler tu tukul records!

(AMINNNNNNN!!!!)

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih