family

family

LETIH SIKIT....BUKAN PASAL PUASA

Memang ya pun badan aku ni macam letih....mental kot yang letih...dari sebelum puasa lagi tu sebenarnya dah rasa lesu ni...dari hal business sampai lah...ke hal staff.. buat rasa letih...but as usual aku akan transfer kan rasa marah...sedih kearah yang positif biar power tu aku salurkan pada benda2 yang lebih membina...tak gitu....tapi tetap lah letih...mungkin kena rehat sikit tu...hemmh faktor umur kot.......dan terlalu banyak berfikir.

Sempat lah berborak jap ngan Suhaimy tadi lepas terawih, dia pun sama mcm tu juga...so far aku kadang2 jadi abang dia, kadang2 jadi adik aku sama macam dia juga lah dah bertahun kita sama2 berdebat dari hal2 biz, politik dan family and so far satu kepala ada penyelesaian dan keputusan..so far kita satu hala dan tujuan dalam hidup/business.

So balik dari terawih, on laptop...tarik nafas panjang2 ......sambil layan TV....and lupa lah terus masalah tu....sekejap ja....jadilah....asal boleh recharge balik ..........besok hari baru...cabaran baru...



No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih