family

family

KERENAH ANAK-ANAK SELEPAS BERBUKA PUASA

Macam ni lah keadaannya anak-anak aku lepas berbuka puasa, yang buat sepah lain yang melengkau depan TV, yang sibuk berposing pun ada........terlompat-lompat atas sofa ...maklum ler ibunya tengah mandi kat atas..kalau tak ....adalah terdengar jeritan manja dimana-mana.



Tengok lah si Abang tu kaki nya letak kat situ, lepas snap gambar tu baru lah aku marah hehehehe

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih