family

family

INTERIOR DESIGNER LAH KUNUNNYA AKU NI

Dalam sibuk aku melayan anak2 main bunga api, salah seorang member ketat aku call......nak suruh aku memilih cat untuk bungalow dia peh.......macam yoyo je lah aku ni pandai2 nak pilih kan cat rumah dia............hehehehe.....nanti siap cat aku cuba post sini...kita tengok agak cerdik tak aku memilih kaler tu....



Tetap lah 'menyenap' gambar tu

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih