family

family

DISEKITAR NUFFNANG SHARING SESSION

Seronok juga dapat join blogger2 kat session tu...tapi yg tak seronoknya camera aku kehabisan minyak....oooppss silap bateri.....so jimat2 jer aku snap gambar...makanan best....aku ok jer tada complain lah...bila da buffet kan terus kenyang perut.

Sebelum berbuka, ada kata2 aluan dari pihak Nuffnang dan The Apartment....

Aku duduk semeja dengan mereka2 ini...Thomas, Muzaffar (Blogger otai ni memblog sejak 2002 lagi) dan Robb dari Nuffnang.


Bagi perokok2 tegar macam aku nih biasa la lepas minum n makan sikit terus lah cari asap.
Gambo atas tu Fendi (bakal pengantin baru) n En Sirman (Suami @ Manager to Redmummy)
Yang bawah tu apa kenama dia nih haaaa Lina...student lagi dia nih at the same time ada band, katanya nak buat album tak lama lagi yooo rock steady.... dan aku...hehehe.


Lepas tu ada sessi sharing experience gitu kita duduk satu bulatan pastu kenalkan diri masing2 ada dua special appearance tu yg sama2 share, Redmummy and Muzaffar...(blogger tegar tu mereka ni) Nak tengok orang diving kat dasar laut pakai levis pi lah jenguk blog Muzaffar...kekeke


Sebelum battery camera aku makin semput sempat lah aku snap gambar Redmummy and Husband dan yang atas tu Redmummy and Arif (Budak baru 17 tahun on the way nak gi America sambung belajo-bakal Actuarist dia nih)

Patutnya ada banyak lagi gambo kawan2 kat situ, camera lak semput....hemh pengalaman tu nx time bila join this kind of event bawak battery spare.........

4 comments:

LINA! said...

bulat nye saye @_@

mynameislina said...

lain kali bawak kamera lomo...konfem bateri tak jadik problem huhuhuhuhu :)

Anonymous said...

same2 first time..:-)

ku E said...

zaidi the blues ;)

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih