family

family

CAWAN KOPITIAM

Aku memang lah minat ngan cawan kopitiam ni, aku perasan rumah nenek aku kat Muar tu banyak lah...tapi malam tadi aku gi rumah kawan aku Fadzli dia jamu kopi pakai cawan ni....heheheh rasa nak kena cari cawan ni.....cawan ni bagus sebab jenis ceramic tak silap aku...kopi cepat jadi sejuk gitu pastu layan kan....kalau kopi panas tuang kat piring pastu hirup....nostalgia gitu.

Kebetulan lah pulak sebelum keluar ke rumah kawan aku ni aku ada baca blog Ej's Diary adalah pulak gambo cawan nih..


2 comments:

Zue said...

klasik sungguh cawan mcm nih... barang lama lagi tinggi value nyaa..

Wangi74 said...

Rasanya boleh jek beli cawan ni..cuba tanya tokey kedai kopitiam tu mana nak beli:)

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih