family

family

SELASA.....DI HOSPITAL SELAYANG.

Pagi ni aku di Hospital Selayang....bawak bapak aku gi check up....last 2 years bapa aku ada problem dengan usus...hampir2 nak kena kanser...so doktor dah buang usus yg ada ketumbuhan tu and diorang tebuk lubang kat perut...so buang air besar melalui situ lah...kena pakai beg lah dia sekarang....Bapa aku ex army...so banyak lah advantage dia dapat bila gi hospital gomen ni....
Sampai aje kat hospital ni.....dalam kul 9.00pagi punya penuh kereta sampai dah takda parking, atas divider pun org parking, aku perasan lately ni ramai orang dah pegi hospital gomen ni, mungkin service dah ok and zaman2 ekonomi kiok ni baik lah gi sini.

Sampai kat klinik dalamnya tu lagi lah ramai...aku dg selamba jer gi snap2 gambar nih....

Lama juga lah menunggu dalam pukul 11.00 pagi baru lah nurse panggil bapak aku...ni kira cepat lah selalu pukul 1.00 tghari kadang2 baru panggil...tapi bapa aku ni cepat ke lambat ke dia selamba jer takda halnya cool...je dia yg dalam gambo atas pakai kopiah putih tu lah my papa....hehehehehe dah 64 tahun dah umur dia.

Chet................Dalam aku sibuk2 nak buat entry ni ada ja yg ngacau nih.....siap suruh aku snap sebab kunun2 tengah posing maut la tu........



4 comments:

Anonymous said...

Bagus anak mcm en zaidi ni.... :) Emmm.. mmg nampak cool jer ayah en zaidi tuh... kem salam ngan ayah ek... hehe.. :D
Yang benar : - zue'z-

ratna said...

ooo tinggal kat tmn melawati ker.. parent saya pun tinggal sana..anak pun hantar pi sana ttetiap hari. sama baya kot anak kita ni..

Adam said...

kalau kita yang jadi tua nanti selalu g hospital nak ke anak2 kita hantar kite plak? ..

"hospital besar! tetapi parking tak cukup .. dan kau tido!" hahahaha! ;p

kaklia said...

selalu nya kan zek...akak nak panggil ko zek je ek...hehehe....org tua mmg cool jek menunggu, yg kita tukang teman nih yg tak menahan...akak pun penah lah bawak mak gi cek up kat hukm...adoiii....terkuap2 molot mak...heheheh...tp tu dulu lah, now dah ok skit lah. akak sendiri pun cek up kat gh dgn spital ampang...ok lah, kadang cepat kadang tu lambat...apa pun, sobar je lah....:)

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih