family

family

SEKALI SEKALA LEPAK KAT KEDAI KOPI MAHAL

Hari ni aku ngan Suhaimy banyak melakukan hal2 yg agak memenatkan dari hal design bunting, design corporate shirt dan macam2 lagi lah dengan designer aku Erman. Langsung lepas tu aku dgn Suhaimy berbondong-bondong ke Citibank...apa lagi bayar utang lah nyampah aku.....hehehehe

Hehehe rasa mcm orang kaya...sekali-sekala aku ajak lah lepak kat STARBUCKs dua ice blended satu kek dekat RM50.00 peh...mahal giler....badan letih so mcm nak tido la aku masa duduk kat situ kalau boleh nak gak selelap.....zzzZZzzz



Manis gila kek ni


Dua2 bapak budak ni dah tak larat muka pun sengal jer keletihan tapi ada hati nak melepak tu.


No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih