family

family

SABTU.....LUNCH DI IKEA?

Aku n Suhaimy lunch di IKEA...IKEA???? Selalu orang beli barang, dah jadi tempat lunch lah pulak. Teringin makan meatball kat situ.....meat ball makan ngan jem....hehehehe makanan Swedish...punya lah ramai orang kat situ. Ramainya org luar je kat situ....Singaporean, Indonesian and Philipino....

Seperti biasa....aku lepas makan...masuk lah satu bilik ni...bilik asap....hemh aku ni kira perokok tegarlah...entah bila nak berhenti...Suhaimy dah berjaya berhenti tiga tahun dah.....



So Suhaimy pi setele hal dia dulu tunggu aku settle dengan hal asap aku ni pulak.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih