family

family

MEREKA NI NAK MAKAN WESTERN PULAK

Dasyatkan opening Olympic Beijing malam tadi, sayang aku tak dapat tengok penuh...lambat balik sebab salesman aku pakai kereta tunggu dia balik sampai 81/2 baru sampai ofis. Dok lah berjanji dgn family nak makan luar pulak tu.

Ajak makan western food pulak lah tu...langsung aku teringat satu stall abang ni yang dah bertahun aku tak pergi...kat area Ampang Putra...boleh tahan lah makanan dia....


Aku belasah benda nih....Black Pepper Steak.....



1 comment:

Wangi74 said...

I rasa i tahu tempat ni..i suka minum mango juice diaorang..apa tu tauhu bakar pun sebab even bau amatlah kuatnya

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih