family

family

JAP JE DAH FRIDAY

Kejap je dah Friday....rasa macam baru je minggu ni.....huhuhuhu dalam kesekejapan tu byk gak perkara yang berlaku dlm minggu nih yg best dan yg tak best semua adaa.

Balik dari ofis......rupanya wife aku tengah menggoreng cucur badak.....hehehehehe favourite aku tu.....haaaa kueh camni lah jenis2 kueh kegemaran aku....yg manis2 tu aku kureng sikit.

















Panas2 camni sedap makan nih....


Cheeewah senyum je Puan Faridah lepas goreng cucur badak tu.


Hehehehe pelik gambor ni Farhaneez posing terbalik pulak.....



Model cucur badak.....



Tetap dengan aktiviti kegemaran melengkor atas sofa sambil tengok tv.

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih