family

family

DAPUR DAH JADI WORKSTATION AKU

Aku ada cerita dulu pasal aku suka lepak dapur dgn laptop ni kan....teruslah jadi workstation aku macam best je kat situ kipas dia laju n nak makan ke minum ke senang segera je......



Rumah aku ni kecit jer....tu pasal aku byk pakai warna putih.....


No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih