family

family

AZILA DATANG KL

Azila n Husband..Helmi datang KL, sempat lah aku berjumpa mereka berdua....walaupun letih badan balik dari Stadium Putra and jalan yang jam kat KL ni, maklum lah malam Sabtu...semua yuppies nak berparti...sian orang tak berparti pun sangkut dalam jam..


Aku gi amik mereka berdua kat Heritage Hotel...and kita gi dinner...dinner simple jer...mak aiii dia bawak hadiah lah pulak utk anak2 aku, susah2 jer...aku pun dapat gak hehehe tu hari dia gi Melaka so aku kirim dia cenchalok...peh...makan sahur layan lah nanti nih....(lupa la pulak nak ngambik gambo cenchalok tu)

Btw....time kasih lah Azi and Helmi....insyaAllah nx time bila kita turun JB kita gi makan2 lagi ya..

1 comment:

Akira Natasha said...

ke mane menghilangnye bloger Azila ye? kat FB pun xde.

Azila yg encik maksudkan adalah seorang wanita yg cantik paras rupa & putih orgnya kan?

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih