family

family

AHAD...240808...GIANT....OLYMPIC CLOSING HEMH

Hari ni agak...terkejar kejar lah aku kesana sini...parents aku nak datang...Selasa ni bapa aku nak buat dianya routine check-up kat Hospital Selayang...dia dah lama kat sini di rumah adik aku di Klang tu ...so aku kena lah membeli sedikit sebanyak barang dapur yg dah kering tu...mana lagi ...kat Giant je lah..kali ni Giant Gombak aku gi....pastu malam ni dah closing OLYMPIC BEIJING 2008 kan...rasa cam kejap je....

Aku bawak Farhana sorang je ....Farhaneez...pun dah pandai nak ikut tu..so aku snap dulu gambo dia berdua...Farhan seperti biasa ada tuition.

Dalam masa menunggu cashier tu, sempat lah aku snap gambor si Farhana atas troley tu....haaa..amoi tiga orang tu kekekeke sebenarnya diorang dok promote shampoo....aku memang suka melayan hehehe tengok dia boleh jual tak product dia tuh....last2 aku suruh diorang posing ngan Farhana.

Lepas Giant aku berkejar le pulak ke Galaxy Ampang....collect official uniform staff2 aku....chewaaah..pasni bergaya lah diorang ni...aku buat dua kaler..putih dan biru...


Sebab kepenatan mengikut aku kesana-sini.....haaa keletihan lah terus si Farhana...apa lagi...landing time.....tidor terus....

Ada satu lagi kerja kena buat ni hari ....Jumpa Erman TUKUL designer.



1 comment:

kaklia said...

kute nyer lah anak2 u nih...geram tgk rambut dorang...eeee...rasa nak picit2...adoi lahh...kalo dpt kat akak tuh mau takut dorang ngn akak...hehee...

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih