family

family

1993........2008......15 TAHUN YANG LEPAS....

Dua gambar kat bawah ni jarak masanya 15 tahun......rasa macam baru jer.........masa muda dulu rambut kekekekekekekeke.....tapi bila dah tua rambut pun kekekekekekeke.


1993 2008

7 comments:

Wangi74 said...

Macam polis lak nampaknya

Zaidi Zainal said...

hahaha betul cik puan...ramai org ckp camtu mcm polis masih dalam pusat latihan

Dakjaat™ said...

erk? .. aku ingatkan zaidi ni org lain .. rupa2nyer owner blog.. wakkakaka! ;p

huu .. banyak perbezaan gambar tu .. skg awat simpan rambut panjang? .. =)

Zaidi Zainal said...

ha tu laa dakjaat, rambut pjg ni saja la bro....nanti sampai masa aku potong lah kot

Zue said...

Salam.. En Zaidi... Waaa.. bestt arr blog u... i pun selalu mai jenguk sinih.. kreatiff..Hmm.. Rambut x nak wat rebonding ke?..hehehe..

Zaidi Zainal said...

salam zue.....thanks ...n perbah dulu ..4 tahun lepas straight kan rambut nih...tak best la senang gugur ...hehehehehe

Dakjaat™ said...

best ek bela rambut panjang .. tapi masalah gugur .. alahai .. rasa rimas jer ....

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih