family

family

TAK BERAPA SIHAT NI HARI

Ha ari ni aku rasa tak berapa sedap badan, mungkin petang semalam aku kena ujan kot, sebab lepas tu kepala macam pening ja sampai la malam tadi..pagi tadi sampai skrg aku asyik lah bersin.

So aku rasa hari ni aku take a rest ja lah, rehat satu hari pastu baru perasan..sejak aku pindah kat Sunway ni belum lagi aku ambik off day utk berehat-rehat kat rumah...cuti weekends tu tak leh kira lah kan. Tapi seperti biasalah orang2 cenonet kat rumah ni tetap mengganggu aku.


Si Diva ni tetap akan interfrem...........

















Farhaneez cuba untuk bermain gitar tuh................


















Penemuan baru oleh Farhaneez .....bermain ditangga........ bahaya-bahaya........


Tidor la juga akhirnya Farhaneez.....penat main tangga la tuh..................

Sempat jer wife aku snap gambar aku...nih

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih