family

family

MENGGORENG CEMPEDAK

Haaaa cempedak yang aku bawa balik dari Kedah tu hari dah masak ranum pun....wife aku Puan Faridah agak teruja nak menggoreng cempedak tu..favourite dia tu aku ni kureng sikit ler...cekodok udang yer aku suka. Sebenarnya aku tak berapa gemar benda yang manis2 nih...


Tu dia Puan Faridah berlumus tungkus menggoreng cempedak sambil di bantu....dibantu??? oleh sikecik Farhaneezz...kalau diangkat tu mau melalak tuh ish...ish..ish


Siap lah juga cempedak goreng ni ha...

1 comment:

Wangi74 said...

high five ida..memang kegemaran chek gak:)

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih