family

family

MAKAN BURGER KING LAGI......???? BHG KE 2

Sebenarnya yang buat aku sibuk sangat nak cerita pasal makan burger adalah kerana lately ni aku sebenarnya aku rasa aku nih dah pun on weight yg amat ketara......hish takut2 aku...dah tua ni kan umur pun dah mencecah.........

Tapi aku tetaplah pergi ke Burger King tu hemh dah semua pulak partner2 aku nak makan kat situ.....hemh belasah je lah.......


Ha tu...bukan main order lagi mamat 2 orang nih.......



Di.....kau nak makan apa tu.........??????


Makan lah lagi aku burger ni.....2nd round untuk minggu nih...

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih