family

family

MACAM2 POSED ANAK2

  • Anak2 ni bila kita balik dari kerja, mesti nak menunjukkan gaya hebat masing2kan..almaklumlah satu hari dia tak nampak batang hidung kita so sure lah nak attention dari ayah dia kan..kadang2 tu berlebih lah pulak gaya2 tu. Kali ni aku tunjuk gaya anak2 di meja makan.....



Tu dia Farhaneez,sekarang ni dah jadi kebiasaan dia bila orang makan dia akan duduk sebelah ibu...sambil cuba menggapai apa2 yang patut...



Bila kena sound duduklah diam kejap.......


Yang ni namanya posing perut dah kenyang.....pantang snap gambar diva nih...



Bro nih....camtu jerlah posing dia .....makan laju terus lepak depan tv.....posing tetap lah camtu..

  • haa ni pasal aku lak....tapi gambar sekerat je....hehehe rambut aku dah mencecah bahu...aku nak tengok sampai panjang mana dia leh gi......ni kali kedua aku berambut panjang...pas ni kalau dah boring aku akan potong pendek lak.....penat gak simpan rambut panjang nih...

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih