family

family

KERETA BELASAHAN COMPANY AKU

Haaaaaa......skrg salesman aku dah tak boleh lagi kecoh-kecoh kata transport takda......smlm aku dah beli sebijik kereta Proton Iswara...utk diorang keluar utk buat kerja2 sales.....murah......gila skrg kereta ni....RM6700 aje.....dapat kereta....lama la juga kan tapi yg owner lama tuh cikgu so...agak terjaga lah kereta ni.



Ok ler kot kereta ni buat belasahan salesman aku dan aku kan...hehehe apakata aku cat kaler itam pastu tampal TUKUL sticker kat kereta ni kekekekeke.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih