family

family

FARHANA SURPRISE BIRTHDAY PARTY

Farhana dah 4 tahun dah rupanya....kejap jer masa berlalu...sebenarnya birthday dia 6th July (Ahad) ni. Tapi adik ipar aku dah hantar birthday cake kat dia in advance satu hari lebih awal. Kebetulan pulak ayah/ibu mertua aku ada kat KL hari ni so dia singgah lah tadi bersama adik Ida Maznah (dgn anak dia..Melisa and Melina). Sayangnya aku tak da rumah masa tu belum balik lagi dari kerja so aku sampai rumah..makan kek je lah.



Simple jer la kan tapi janji dia happy, aku kira besok nak bawak dia beli basikal dah lama dia mintak dari aku.....



HAPPY BIRTHDAY SAYANG - FROM AYAH........

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih