family

family

DURIAN LAGI??? TAPI KALI NI KUAH DURIAN

Buah durian aku tak suka.....tapi kuah durian favourite aku lah pulak sama lah ngan gulai tempoyak memang lah kesukaan aku camana tu......

Disebabkan durian semalam banyak lagi wife aku wat lah kuah durian so kita ramai2 makan ngan roti.......berderet-deretlah satu family makan kat area kitchen cabinet tu...


Ibu......ni apa ni.....si Farhana menanya ibu dia.......


Yang ni seperti biasa kalau bab makan memang tak pandang kiri kanan.....

Hehehehe jemput makan.........

2 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

durian, durian saya tak suka makan durian tapi kalu gulai tempoyak sampai menjilat jarilah

Zaidi Zainal said...

Samalah kita durian tak suka tapi yg datang dari durian suka pulak

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih