family

family

BILA SANGKUT DALAM JAMMED

On the way balik dari opis semalam tiba2 je jalan jam semacam, sebenarnya dari opis(Sunway Damansara) aku ke rumah aku(Taman Mealawati) tu jaranglah jam, kecuali kalau ada accident or lori rosak baru lah jam. Tapi semalam ada lori and kereta rosak, hujan renyai masa tu pulak maka jam ler jalan tu.

Sebabnya tak bergerak kereta aku tu maka dgn gatal tangan aku pun men"snap"kan suasana jam tu tah apa motifnya aku pun tak tahu...boring ler tu kot.....





Aku tengok orang suka ambik gambar kaki/kasut masa tengah drive so aku pun cuba lah ambik juga....(nampak sangat lah tengah boring dalam jam nih)

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih