family

family

BATMAN THE DARK KNIGHT

Peh......tengok wayang lagi aku......last minute punya plan la nih....aku kalau Batman sure tak leh tahan nyer...kalau Batman Begin dulu dua kali aku tengok....yg kali ni tak
tau lagi lah....Seperti biasa partner wayang aku sapa lagi kalau tak Bro Asan .....



Aku suka tengok poster ni cantik




















Layan poster sebelum wayang start....kalau boleh aku rasa macam nak ambik bawak balik jer poster-poster nih.





Abis wayang biasa lah aku layan teho o ais limau jek...Bro Asan layan sup ekor bebbbbb......




No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih