family

family

AKU TERJUMPALAH PULAK GAMBAR LAMA

Dalam aku boring2 duduk sorang2 sambil menonton tv and mengadap laptop ni aku pun menggeledah lah gambar lama aku hehehehe rasa cam gonjeng jer masa ni wife aku baru jer pregnant kan si Farhana dalam 2, 3 bulan kot kalau tak silap...dan jangan terkejut masa ni si Farhan hero aku tu tembam ler sesangat.


Masa ni aku nampak gonjeng betul maklumlah rambut camtu hehehehehehe


Tu dia farhan 4 tahun lepas tembam betul dia kan masa ni aku suka betul menggomol dia

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih