family

family

SELASA, HARI YANG KALUT DAN KELAM KABUT

Hari ni, aku busy diatas jalanraya je. Bukan apa, aku terlupa yang hari ni, aku kena bawa bapa aku gi follow up check up dia kat Hospital Selayang. Kelam kabut juga aku dibuatnya maklumlah aku dah set kan kerja2 aku untuk hari ni..Tapi demi bapa aku tu, aku managelah tu bring him to Hospital Selayang tu. Faham2 ajelah hospital gomen ni kan punya lah lama nak tunggu. So in the between bapa aku dengan halnya aku pun curi2 masa settle kan hal yang kena aku settlekan dimasa yang sama..Bil letrik, talipon semua dapat aku settle kan semuanya ni ofis punya..kalau kena potong talipon kan susah nak buat kerja. Pukul 2.30 petang baru lah settle hal bapa aku tu. Aku menjemput dia di hospital dan aku lunch dirumah.

Lepas lunch bekejarlah pulak aku jumpa designer aku Erman, buat name card baru untuk company baru aku...dia pulak tak da, ada hal lain rupanya.. Terus lah aku ke Setiawangsa, baru aku teringat aku kena hantar signboard TEKIRO, kawan aku Rosmaini tuan punya kedai yang membeli barangan TEKIRO dari TUKUL. Tersergam lah lambang TEKIRO tu di kedai tu. Harap2 jualan produk tu berjalan lancar. Dalam kelam kabut dan kalut ni, ada lah juga perkara yg menggembirakan aku ...ALHAMDULILLAH.





No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih