family

family

MASIH LAGI BER"EXHIBITION" -DI KALA EKONOMI MELESET

Hari Isnin, di PWTC...dijemput sekali lagi..tapi kali ni oleh Perbadanan Usahawan Nasional Berhad (PUNB). Kali ni untuk PUNB Auto Forum..Dikala ekonomi slow ni, aku rasa ni lah cara yang paling baik untuk TUKUL melakukan promosi produk-produk dari TUKUL. Forum kali ni di hadiri lebih dari 100 pengusaha bengkel yang di biayai oleh PUNB.

Banyak juga pertanyaan yang diterima oleh pihak TUKUL untuk barangan TEKIRO...Alhamdulillah..

Dan yang paling best, TUKUL dapat cover up dari BERNAMA TV, seperti biasa Suhaimy lah org yang paling layak untuk ditemuramah oleh wartawan. Hehe dapat lah TUKUL exposure kay TV, kat channel news lagi tuh



Aku bersama TEKIRO


Suhaimy bersama TEKIRO

















Hehehe Suhaimy waktu di interview oleh wartawan BERNAMA TV








































Aku letih sikit malam ni...aku update blog ni sambil menahan mata aku yang mengantuk sangat2 ni..

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih