family

family

HEHEHE DATE DENGAN CIK PUAN MANIS

Hari ni dapat lah aku berjumpa ngan member blog aku yang dah menetap di Australia tu Cik Puan Manis kita tu. Macam aku cerita dulu dia balik Malaysia kejap, pasal adik dia sakit so..ada masa terluang tu aku dapat lah berjumpa dia...

Tak le lama aku lepak ngan dia tapi banyak la borak-boraknya dengan dia. Hehehehe...dapat lah aku bagi Tshirt TUKUL kat dia....

Aku sempat interframe la tu..........

Cik Puan Manis berposing dekat machine parking....

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih