family

family

CAT RUMAH AKU DAH PUDAR - (BUDGET ADA KA?)

Semalam balik dari ofis terus ja lah aku menjemput hero aku yang poyo tu si Farhan dari tuisyen class dia..Sampai jer rumah aku nampak cat rumah aku macam dah blur2 gitu and tak ada seri lagi ....ialah dah dekat lapan tahun dah rumah tu tak bercat.....Tapi macam tak da budget jer la...hehehe adalah aku tanya staff aku tadi boleh tak aku upah dia tolong cat rumah tu ...boleh jer dia kata....ok aku pikir aku akan cari sikit duit utk cat emmmmmmh kaler hapa lah pulak tu ekkkkk??????
Gambar blur sikit pasal waktu dah dekat maghrib time ni lagi lah nampak blur colour rumah ni.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih