family

family

BULAN JUNE DAH KE PENGHUJUNG

Pejam celik...bulan June dah dekat sampai hujung dah...Selalunya time2 macam ni lah aku kalut dengan hal2 yang berkaitan dengan duit. Paling2 yang aku pentingkan adalah gaji staff2 aku nih.. Masing2 nak tanya segan agaknya bila gaji boss....Tapi besok pagi aku nak kena settlekan hal2 ni..Admin executive aku takda pulak dalam dua tiga hari ni..tu yang kelam kabut sikit ni...

Selepas kenaikan harga bahan bakar, ada jugalah sedikit kesan pada perjalanan perniagaan aku ni, peh ini semua cabaran.......cheewah....(nak sedap kan hati ni) mana taknya cost bahan bakar naik sampai 40% kan....pehhhhhh.

No comments:

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih