family

family

AGAK BOSAN JUGA LAH DUA TIGA HARI NI

Dalam dua tiga hari ni, agak bosan jugalah suasana, lepas PAK LAH menaikkan harga bahan bakar ni...chet poraah. Banyak berbual lah aku ni dari buat kerja....bahaya tuh..Tapi at least aku nak juga dengar apa orang lain komen tentang hal-hal ni

Banyak juga aku membaca blog-blog yang lebih kearah politik...ada juga orang biasa macam aku ni juga komen pasal politik.

Tapi bila petang balik rumah aku tetap je lah melayan perangai anak2 aku paling2 si Farhana yang agak kepoh tu.

Hmmmm tak tau pulak apa lagi aku nak tulis ni...Cik Puan Manis ada kat KL ni menemankan adiknya yang sedang sakit katanya. Harap2 adalah masa berjumpa dengan dia nanti....

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih