family

family

ZAIDI ZAINUDDIN-ANOTHER GOOD FRIEND OF MINE

Zaidi Zainuddin nama dia sama ja kan dgn nama aku. Aku dah berkawan dgn dia lebih kurang 20 tahun sudah. Dari zaman sekolah aku hinggalah sekaran. Zaidi ni berkahwin awal, seawal 19 tahun umur dia. Anaknya yang sulung dah nak ambik SPM dah. Zaman aku bujang dulu aku tinggal dgn dia satu rumah, masa tu dia baru jer berkahwin dan baru nak memulakan kehidupan. Hehehe yang menggelikan hati semasa isterinya (Zarina) mengandung anak pertamanya aku lah yg perasan yang isterinya mengandung, sebab asyik melepek semacam ja langsung aku suruh dia pergi buat check up. Ha sekarang dah besar pun anak dia tu 17 tahun umurnya sudah.

Sekarang Zaidi dah boleh dikirakan berjaya lah dalam perniaagaan. Dia dah jadi tokey kereta sekarang ni.














ZAIDI AND ZARINA

No comments:

About

PENAFIAN

Penulisan dari Penulis Blog ini adalah lontaran pendapat/pandangan peribadi dan tidak sama sekali mewakili mana-mana individu, sama ada yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia. Sebarang penulisan yang bersifat serupa dengan penulisan yang lain adalah kebetulan.

Terima kasih